نوشته شده توسط : seokar

كتاب صوتي زندگينامه استيو جابز موسس شركت اپل

دانلود رايگان كتاب صوتي زندگينامه استيو جابز موسس شركت اپل كتاب صوتي زندگينامه استيو جابز موسس شركت اپل(زادهٔ ۲۴ فوريهٔ ۱۹۵۵ در سان‌فرانسيسكو — درگذشتهٔ ۵ اكتبر ۲۰۱۱ در پالوآلتو)كارآفرين، مخترع، بنيانگذار و مدير ارشد اجرايي شركت رايانه‌اي اپل و يكي از چهره‌هاي پيشرو در صنعت رايانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استيو وزنياك ۲۶ ساله، شركت اپل را تأسيس كردند. اولين رايانهٔ شخصي‌اي كه شركت اپل به بازار معرفي كرد، اپل I نام داشت. يك سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نيز راهي بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طي يك اختلاف مديريتي، جابز اپل را ترك و در همان سال شركت نكست را تأسيس كرد. از مهمترين محصولات شركت نكست مي‌توان به نكست كامپيوتر اشاره كرد كه بعدها ميزبان اولين مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شركت اپل، شركت نكست را به مبلغ ۴۲۹ ميليون دلار خريد. طي اين معامله استيو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از اين مسئله در اپل مي‌توان به معرفي آي‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداري از آي‌تيونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفي آي‌فون و آي‌پد در سال‌هاي ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره كرد.

حتما بخوانيد :  چگونه در شغل و تجارت خود جهش ايجاد كنيم ؟(برايان تريسي)جابز در سال ۱۹۸۶ يك گروه گرافيكي را از بخش گرافيك كامپيوتر لوكاس فيلم خريد. اين شركت كه بعدها توسط خودش پيكسار ناميده شد، توانست فيلم‌هاي پويانمايي موفقي بسازد. در سال ۲۰۰۶ شركت والت ديزني، پيكسار را خريد. پس از اين معامله جابز به سهام‌دار اصلي والت ديزني تبديل شد و به عضويت هيئت مديرهٔ آن درآمد. در اكتبر ۲۰۰۳ سرطان جابز تشخيص داده شد و در اوت ۲۰۱۱، او از سمت مديرعاملي اپل استعفا داد. تيم كوك، از مديران ارشد اپل، مديرعامل شد و جابز به عنوان رئيس هيئت مديره به فعاليت‌هايش ادامه داد.
استيو جابز در نهايت بر اثر عوارض ناشي از سرطان لوزالمعده، در تاريخ چهارشنبه ۵ اكتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگي درگذشت.

 



:: برچسب‌ها: كتاب صوتي ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seokar

كتاب صوتي 13 كاري كه افراد با روحيه ي قوي انجام نمي دهند

 

 

افراد با روحيهافرادي كه داراي روحيه قوي هستند عادات سالمي نيز دارند. آنها عواطف ، افكار و رفتار خود را طوري تحت كنترل مي گيرند كه منجر به موفقيت آنها در زندگي مي گردد.با گوش دادن به اين كتاب صوتي ، به اين نكاتي كه اين افراد رعايت مي كنند توجه كنيد تا شما نيز بتوانيد از لحاظ رواني قدرتمند تر شويد.

 



:: برچسب‌ها: كتاب صوتي ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seokar

 زندگينامه روث هندلر موسس كارخانه ي عروسك سازي باربي

 

روث هندلر موسس كارخانه ي عروسك سازي باربي در سال ۱۹۵۶ روث در سفري به آلمان به عروسكي كه بايلد لي لي ناميده مي‌شد برخورد نمود كه عيناً مطابق آن چيزي بود كه در سر مي‌پروراند. او سه عدد از اين عروسك‌ها را خريداري كرد. يكي را به دخترش داد و دوتاي ديگر را به متل برد.عروسك لي لي براساس شخصيت محبوب ظاهر شده در كميك استريپي شكل گرفته بود. لي لي، خانم خوشنامي بود كه مي‌دانست چه مي‌خواهد. عروسك لي لي اولين بار در سال ۱۹۵۵ در آلمان به فروش رفت و اگر چه در آغاز به بزرگسالان فروخته مي‌شد، اما كم كم محبوبيتي بين كودكان بدست آورد كه از پوشاندنش با قطعاتي كه جداگانه در دسترس بودند، لذت مي‌بردند.

 

حتما بخوانيد :  كتاب صوتي ۱۳ كاري كه افراد با روحيه ي قوي انجام نمي دهندروث پس از بازگشت به آمريكا با كمك مهندسي به نام جك راين اقدام به طراحي عروسكي مشابه نمود و به نام دخترش باربارا نام باربي را بر آن نهاد. عروسك باربي براي اولين بار در نهم ماه مارس سال ۱۹۵۹ در شهر نيويورك به نمايش گذاشته شد.اولين باربي لباس شنا مشكي با خطوط راه راه سفيد برتن داشت و با مدل موي دم اسبي و نيز موي بور و خرمايي عرضه شد. اين عروسك به عنوان مدل نوجوان با پوشاكي كه شارلوت جانسون طراحي نموده بود روانه بازار گشت. اولين عروسك باربي در ژاپن ساخته شد و در سال نخست حدود ۳۵۰٫۰۰۰ عدد از آن به فروش رفت. شركت متل در سال ۱۹۶۴ با كسب امتياز عروسك بايلد لي لي از آلمان، توليد آن را متوقف ساخت.



:: برچسب‌ها: كتاب صوتي ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seokar

 

كتاب صوتي تغيير بزرگ

مقدمه

اساسا پيشرفت، يعني تغييرات رو به جلو، ولي گاهي پيشرفت كردن مي‌تواند شما را عقب بكشد! چطور؟ به شكلي نامرئي و با پرت كردن حواستان از پيشرفت‌هاي بزرگتر!همه‌ي آن چيزهايي كه با شنيدن عبارت پيشرفت در كار، معمولا به ذهن مي‌رسند، مثل افزايش حقوق، انتقال به يك بخش بالاتر و ترفيع درجه، هم تغييرند و هم رو به جلو، ولي بزرگ نيستند.پيشرفت‌هاي كوچك به درد آرزوهاي بزرگ شما نمي‌خورد. شما نياز به يك تغيير بزرگ داريد!

درباره‌ي كتاب

در اين كتاب صوتي دارن هاردي قصد دارد شما را هيپنوتيزم كند تا به سمت كارآفرين شدن و ثروتمند شدن حركت كنيد.از شما مي‌خواهد در خود تان كنكاش كنيد و دلايلتان براي ثروتمند شدن را بيابيد و توضيح مي‌دهد كه چرا داشتن دلايل قوي، براي رسيدن شما به اهدافتان، بسيار مهم است. در اين كتاب او همچنين سعي مي‌كند با تغيير ديدتان، ترس از شكست را در وجودتان كمرنگ كند.هاردي در اين كتاب مي‌خواهد شما را مجاب كند تا به جاي حرف ديگران، اهدافتان را درنظر بگيريد. همچنين سعي مي‌كند انگيزه‌ي شما براي شروع مسير را به بالاترين حد ممكن برساند و وادارتان كند تا شروع به حركت به سمت موفقيت كنيد.
نظرات مشتريان changiz: صداي گرم گويندگان جذابيت كتابها را دوچندان نموده است... changiz: كاري بيسابقه و بسيار استثنايي و بي نظير در نوع خود ، راديو م... مجيد ايازي: با سلامكتاب صوتي اقاي هاردي رو دانلود كردم و گوش دادمو... amraee: عالي... siyavush: بهترين كتابي است كه از راديو مثبت دان لود كرده ام...نظر شما چيست ؟

بخش‌هايي از كتاب صوتي تغيير بزرگ

جيم درست مي‌گفت. سال بعد تونستم درآمدم رو سه‌برابر كنم. اونقدر خوب پيش رفتم كه در سال چهارم، تونسته بودم يك مولتي ميليونر بشم. سختي كارم نسبت به قبل از آشناييم با جيم، زياد نشده بود. اما شخصيتم خيلي تغيير كرده بود كه همين تغيير شخصيت و ديدگاه، باعث عوض شدن زندگيم شد. شما رو هم به اين سفر دعوت مي‌كنم. سفري بي‌پايان به توسعه‌ي شخصيت. اگه توي زندگيتون چيزي مي‌خوايد، راهش همينه. همونطور كه جيم گفته بود، بايد بيشتر از اون چيزي كه روي شغلتون كار مي‌كنيد، روي خودتون كار كنيد. براي اينكه بيزينستون، خود شماييد. هر چي بتونيد بيشتر رشد كنيد، بيزينستون هم بيشتر رشد مي‌كنه…
بذاريد يك نقشه‌ي راحت بهتون ياد بدم. مي‌تونيد با خوندن 10 صفحه كتاب در روز، توسعه‌ي شخصي داشته باشيد. شايد 5 صفحه توي صبح و 5 صفحه هم وقت خواب. خوندن يك كتاب راجع به موفقيت، قطعا خيلي بهتر از خوندن روزنامه يا حتي گوش دادن به اخباره. دوم، روزي سي دقيقه به يك كتاب صوتي آموزشي گوش بديد. مي‌تونيد وقتي توي ماشين داريد رانندگي مي‌كنيد اين كار رو بكنيد. براي اينكه اون موقع دست‌هاتون مشغولن ولي ذهنتون آزاده. ماشين خود من بدون 2 تاچيز راه نميفته. اولي بنزين، و دومي يك كتابخونه از كتاب‌هاي صوتي مفيد كه وقتي دارم رانندگي مي‌كنم بهشون گوش مي‌دم.

نقد راديومثبت

فكر مي‌كنم بعد از شنيدن اين كتاب صوتي، شما هم بر اين موضوع صحه خواهيد گذاشت كه دارن هاردي بيان جذابي دارد. كتاب‌هاي او معمولا پر است از جملات كوتاه جذاب، مثال‌هاي جالب و تصويركردن روزهايي رويايي در آينده براي مخاطبانش و البته ارجاعاتي از كتاب معروفش: “اثر مركب”. دارن هاردي سال‌ها ناشر مجله‌ي موفقيت بوده و با افراد موفق زيادي مصاحبه داشته؛ درنتيجه، كتاب‌هاي او پكيجي‌ست از نظرات و ديدگاه‌هاي چهره‌هاي مشهور موفقيت. او شيفته‌ي ريچارد برانسون (خودش او را “سر ريچارد” مي‌خواند) است و معمولا زياد از او در كتاب‌هايش ياد مي‌كند. غير از برانسون، او در اين كتاب، از دونالد ترامپ، برايان تريسي، استيو جابز و بسياري از چهره‌هاي موفق ديگر نيز نقل قول كرده يا خاطره گفته. در نهايت، اين كتاب صوتي را از نظر انگيزشي، پربار مي‌دانم. آيا براي دويدن به سمت موفقيت نياز به انگيزه‌ي بيشتري داريد؟ اين كتاب مي‌تواند براي شما بسيار مفيد باشد.

 



:: برچسب‌ها: كتاب صوتي ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seokar

در مورد كتاب 9 راز موفقيت بيشتر بدانيد

در مورد كتاب 9 راز موفقيت بيشتر بدانيد :


كتاب صوتي 9 راز موفقيت به شما راهكارهايي ارائه خواهد داد تا از  انرژي هاي منفي كه سطح عملكرد شما را در زندگي پايين مي آورد جلوگيري كنيد.همچنين در اين كتاب صوتي با يك سيستم تائيد شده براي ايجاد افكار مثبت نيرومند در هر زمان و هر مكان آشنا خواهيد شد واينكه چطور تغييرات را ايجاد كنيد و در اين مسير كسي نتواند جلودار شما باشد و با ياد گيري استراتژي  هايي كار آمد از باور هاي محدود كننده رهايي يابيد  و از همه مهم تر ياد خواهيد گرفت چطور تمركز بر روي دستيابي به اهدافتان را عميق تر كنيد و همچنين راهكاراي ديگري كه عملكرد شما را بالاتر خواهد برد
اين 9 راز موفقيت فوق العاده به شما كمك خواهد كرد كه بتوانيد كارهايتان را مديريت كنيد ،اهدافتان را اولويت بندي كنيد ،در نتيجه ارزشهايتان را بشناسيد و به هر آنچه كه مي خواهيد دست پيدا كنيد.



:: برچسب‌ها: كتاب صوتي ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد